Free cookie consent management tool by TermsFeed

Mit tanulhatunk az Amerikai boltoktól? – Az értéknövelés receptje

Amióta azzal foglalkozom, hogy segítek a cégvezetőknek egy visszautasíthatatlan ajánlat összeállításában, azóta sokkal jobban figyelem, hogy mások mit is ajánlanak.

Ebben a tekintetben például sokat lehet tanulni Amerikától. Tudtad vagy sem, de én már 10 éve Amerikában élek.

Itt aztán tényleg elég sokféle ajánlattal találkozol. Mivel elég nagy a verseny ezért mindenki igyekszik elnyerni a vásárlók kegyeit és elárulom neked, hogy nem könnyű.

Viszont nagyon igyekeznek. És érdemes megfigyelni hogy mások hogyan csinálják, mert sokat tanulhatunk belőle.

Az egyik legjobb példa erre az élelmiszer boltok. Mivel több konkurencia is van, nem elég ha az árakkal versenyeznek. Be kell csábítani a vevőket, bent kell tartani, majd el kell érni, hogy vissza is térjenek. Tehát minden igényüket ki kell elégíteni, amit csak lehet.

Ennek egyik legjobb példája az élelmiszerek különböző formában való elérhetősége. Az egyik értéknövelő tényező az, ha a vásárló a fizetés után azonnal hozzájut a vágyott eredményhez. A másik, hogy ez nem kerül neki plusz erőfeszítésbe vagy áldozatvállalásba. Ezt nagyon jól teljesítik a boltok.

Vegyük például a gyümölcsöket. Itt az élelmiszer boltokban meg tudod venni többféle formában is a gyümölcsöket. Például a dinnyét meg tudod vásárolni egyben, félben, negyedben, kockázva, pucolva stb. Tehát, amint kifizetted máris megeheted. Még műanyag villát és szalvétát is tesznek ki, hogy ne kézzel kelljen enned, ami természetesen ingyenes. Csak kinyitod a dobozt és már eheted is. Nem kell megpucolnod, nem kell felvágnod, mert készen kapod. És ez igaz az összes többi gyümölcsre is.

Tehát teljesült az első értéknövelő tényező, mert megkívántad a dinnyét felkockázva és lám a boltban elérhető.

Teljesült a második értéknövelő tényező, mert átlátszó dobozba rakták és látod, hogy mit fogsz kapni, tehát biztos lehetsz benne, hogy azt kapod amit megálmodtál.

Teljesült a harmadik értéknövelő tényező is, mert azonnal megkaphatod és máris fogyasztásra alkalmas.

És teljesült a negyedik értéknövelő tényező is, mert nulla erőfeszítésbe kerül a vásárlás után, hogy begyűrd a szádba az ízletes dinnyét. Fel van kockázva, hűtve van, kaptál villát és szalvétát, azonnal fogyasztható.

És emiatt drágábban tudják eladni neked, mert már mindent megcsináltak helyetted, neked csak meg kell enned. Nem csodálatos?

Azt javaslom, hogy te is figyeld a különböző ajánlatokat és nézd meg, hogy mit tanulhatsz belőlük. És ne csak a konkurenciát figyeld, hanem más típusú termékeket vagy szolgáltatásokat is, mint amit te árulsz, mert elleshetsz tőlük néhány ötletet.

Ha szeretnél még több információt az értéknövelő tényezőkről, akkor javaslom, hogy töltsd le az ingyenes anyagot innen: utosajanlat.hu

Ha pedig szeretnél egy olyan ajánlatot, ami több profitot hoz neked, akkor keress meg.

A szerzőről

Horváth Attila

Küldetésem, hogy minden cégtulajdonos megfelelő profitot tudjon csinálni a cégében és ezáltal meg tudja valósítani az álmát, ami miatt elindította a cégét, azaz, hogy pénzügyileg függetlenné váljon.

A feliratkozását nem sikerült elmenteni. Kérjük, próbálja meg újra.
A feliratkozás sikeres volt.

IRATKOZZ FEL MOST!

Ismerd meg a profitábilis növekedés titkait, amelyekkel vállalkozásod már holnap eredményesebb lehet!