Free cookie consent management tool by TermsFeed

Hogyan old meg a vásárlóid problémáit már a vásárlás előtt?

Hallottál már a ki/be lépés tesztről?

Na nem a Bill Gates féle kilépünk-belépünk tesztről beszélek. 🙂 (Egyébként az sem rossz, lehet, majd arról is írok egyszer.)

Ne aggódj ha még nem hallottál róla. Ez azért van, mert ezt valójában én találtam ki. 🙂

Akkor szoktam ezt alkalmazni, amikor vendég jön hozzánk és előtte valami fokhagymás ételt csinálunk.

Mi nagyon szeretjük a rákos tésztát, amit a feleségem szokott csinálni és hát ahhoz ugye sok-sok fokhagyma és gyömbér kell. Isteni finom. Ha érdekel a receptje, akkor írj és elküldöm neked.

És mivel itt Amerikában egy légtérben vannak a konyhák a nappalival, ezért ha főzöl akkor az sajnos mindenütt érződik. Ennek persze vannak előnyei is, de nem akkor amikor fokhagymás ételt csinálsz.

Tudom, tudom szagelszívó. Nekünk is van, de azért az nem győzi le a fokhagyma szagot.

Szóval ilyen esetekben, amikor rákos tésztát csinálunk, mielőtt jön a vendég, előtte mindent elmosogatunk és kiszellőztetünk.

Na, és ezután jöhet a Ki/Be teszt. Ez pedig nem más mint az, hogy amikor már azt gondolom, hogy nincsen fokhagyma szag, akkor kimegyek a lakásból, kint maradok néhány másodpercig, amíg az orrom megtisztul a fokhagyma szagtól és azután belépek a friss levegőről a lakásba, mintha éppen most érkeztem volna. Ahogy majd a vendégem is érkezik friss levegővel az orrában.

És ha ilyenkor már nem érzem a fokhagyma szagot, akkor sikerült teljesen kiszelőztetni a lakást.

Miért meséltem ezt el neked?

Mert valójában erre van szükséged akkor is, amikor ajánlatot készítesz. Meg kell tudnod, hogy mit “éreznek” a leendő vevőid, amikor tőled akarnak vásárolni. Ki kell szagolnod, hogy mire vágynak. Ha ez sikerül, akkor tőled fognak vásárolni.

Tudnod kell, hogy mik a vágyaik, mit szeretnének elérni. Milyen problémáik vannak, amikre keresik a megoldást. És ezeket a problémákat kell megoldanod, mert akkor tőled fognak vásárolni.

Ezt legkönnyebben úgy tudod megtenni, hogy megkérdezed a korábbi vásárlóidat, hogy nekik milyen problémáik voltak mielőtt tőled vásároltak. Voltak-e problémáik a vásárlás vagy szolgáltatás közben? Illetve szembesültek-e bármilyen problémával a vásárlás után.

Mondok néhány példát.
Vásárlás előtt:

  • Nem találtuk a boltot.
  • Nem tudtunk elérni.
  • Nehéz volt oda jutni.
  • Nem volt egyértelmű az ajánlat.

Vásárlás közben:

  • Nem értették, hogy mit kapnak.
  • Nem volt szépen becsomagolva.
  • Nem volt kint az ára.

Vásárlás után:

  • Nem volt hozzá elem.
  • Nem tudták használni.
  • Nem működött.
  • Kellett hozzá plusz szerszám.

Faggasd ki az ügyfeleidet (vagy az értékesítőidet ha vannak) és old meg ezeket a problémákat már előre. Így könnyebb és örömtelibb lesz tőled vásárolni, amitől máris értékesebbé válik a terméked vagy szolgáltatásod.

Én ebben segítek az ügyfeleimnek. Megmutatom nekik, hogyan tudják pontosan meghatározni, hogy mit szeretnének a vásárlóik. Mire vágynak. Mik a problémáik és arra mi a megoldás. És ez alapján állítjuk össze az ajánlatukat. Erre van egy jól bevált recept. (Ha már a kajáról beszéltünk.)

Ehhez összeállítottam egy ingyenesen letölthető anyagot, aminek a segítségével vonzóbb ajánlatot tudsz összeállítani.

Itt tudod letölteni: utosajanlat.hu

A szerzőről

Horváth Attila

Küldetésem, hogy minden cégtulajdonos megfelelő profitot tudjon csinálni a cégében és ezáltal meg tudja valósítani az álmát, ami miatt elindította a cégét, azaz, hogy pénzügyileg függetlenné váljon.

A feliratkozását nem sikerült elmenteni. Kérjük, próbálja meg újra.
A feliratkozás sikeres volt.

IRATKOZZ FEL MOST!

Ismerd meg a profitábilis növekedés titkait, amelyekkel vállalkozásod már holnap eredményesebb lehet!