Kezdődik az új év!
Azt kívánom, hogy idén minden álmod váljon valóra, amit szeretnél.
Én itt leszek idén is, hogy segítselek ebben.
Egyébként, ha van bármi amiről szívesen hallanál a profit vagy az ÜTŐS ajánlatok témájában, akkor nyugodtan írj nekem.
Idén beszámolok a saját kis üzletemről is neked, hogy te is tudj tanulni belőle.
Amikor nulláról indítunk egy üzletet, akkor a legfontosabb, hogy minél hamarabb vevőket szerezzünk. Mert a vevőkből lesz bevétel, és abból lesz profit már az első naptól. (Hogy hogyan, arról is írok majd hamarosan.)
Tehát én is elindítottam a saját kis üzletemet a mellett, hogy másoknak segítek üzletet építeni. Szóval nem csak tanítom, hanem csinálom is. 🙂
Az első amit meg tudunk tenni mindenféle extra kiadás nélkül, hogy ismertebbé váljunk, illetve ismertebbé tegyük a termékünket az az, hogy a meleg elérésekre támaszkodunk. Ez a legolcsóbb és legegyszerűbb módja annak, hogy olyan embereket találj, akiket érdekel az általad kínált termék.
Mik vagy kik azok a meleg elérések?
Azokat hívjuk meleg elérésnek vagy meleg kapcsolatoknak, akiknek már megvan az elérhetősége, akikkel már volt valamilyen kapcsolatod. Egyszerűen fogalmazva azok, akik már ismernek téged. Ezek a barátaid és az ismerőseid.
Nagyon kevesen használják, pedig óriási lehetőség van benne. Ez a leggyorsabb módja, hogy megszerezd az első 5-10 ügyfeledet.
És ez a módszer nem csak akkor működik, ha most indítod a vállalkozásodat, hanem akkor is ha már rendelkezel ügyfelekkel. Újra és újra előveheted. Bármikor.
Mindössze 10 egyszerű lépésen kell végig menned, hogy meglegyen az első bevételed a meleg eléréseidből.
az első lépés: Készítsd el a listádat.
Mindenkinek van egy listája. Mondom hogyan tudod összeállítani.
- Fogd a telefonod. Benne vannak a kapcsolataid. Minden egyes kontakt feliratkozott a te kommunikációdra. Megadták neked az eszközt és az engedélyt, hogy kapcsolatba lépj velük.
- Vedd elő az összes e-mail fiókot, amelyet az évek során használtál. Húzd ki mindegyikből a névjegyzéked és a címlistádat. Bingó! Gyűjtsd össze az összes érdeklődőt.
- Most menj az összes közösségi média profilodra. Nézd meg a követőidet, feliratkozóidat, barátaidat, kapcsolataidat, vagy bárhogy is hívják manapság a gyerekek… heuréka – több érdeklődőd van!
Add össze az összes kapcsolatodat az összes platformról. A telefonod, az e-mail, a közösségi média és más platformok között több mint elég kapcsolatod lesz ahhoz, hogy elkezdhesd. Sokaknak ez lesz az első 1000 lehetséges ügyfele. Odasüss! „Nekem nincsenek érdeklődőim.” Upsz! Most találtam neked néhányat.
Amit én csináltam
Tehát az első dolog amit én megtettem, hogy összeírtam a meleg listámat, hogy kik azok, akiknek ajánlhatom a termékemet. Mivel ez egy italpor, ezért én akit megkerestem, mindjárt felajánlottam neki egy kóstolót. És képzeld el, hogy eddig több, mint 60%-os a siker. Tehát aki megkóstolta azok több, mint 60%-a vásárolt is. Ami azért nagyszerű, mert 1 havi adagot vásároltak, tehát ha beválik neki, akkor folyamatos vásárlók lesznek.
Nézd meg, hogy te hogyan tudsz “kóstolót” adni a termékedből. És már azzal fel tudod kelteni az érdeklődést.
Néhány “kóstoló” ötlet:
1 ingyenes fejezet a könyvedből. Egy bevezető 45 perces ízelítő a szolgáltatásodból. Munkafüzetek, táblázatok, ingyenes anyagok, amik kapcsolódnak a szolgáltatásodhoz és megoldják az érdeklődök egy részproblémáját.
A következő cikkekben megosztom veled a másik 9 lépést is, hogy minél hamarabb vevőket tudj szerezni idén.
Ha pedig segítségre van szükséged az első ügyfelek megszerzésében, akkor keress meg.