Nap mint nap találkozunk ajánlatokkal. A TV-ben, az interneten, a boltokban. Főleg így karácsony előtt igyekeznek minél több pénzt kihúzni a zsebünkből.
De nem csak nekünk ajánlanak dolgokat, hanem mi is ajánlatot teszünk azoknak, akik a mi termékünk vagy szolgáltatásunk iránt érdeklődik. De valójában mi is egy ajánlat? Milyen egy jó ajánlat? Tisztába vagyunk vele?
Általában a következő két ok valamelyike miatt indítottuk el a vállalkozásunkat.
Az egyik, hogy segíteni szeretnénk az embereknek. Sokszor ez a segítségnyújtás valamilyen módon kapcsolódik valamihez, ami személyesen érintett bennünket. Elhatároztuk, hogy „visszaadjuk” azáltal, hogy értéket nyújtunk másoknak. Azáltal, hogy segítünk nekik megoldani egy olyan problémát, amely egykor bennünket is gyötört.
A másik, hogy valamilyen kényszer miatt csöppentünk bele a vállalkozói létbe.
De mindkét esetben közös a végcél. Hogy több pénzt csináljunk valamint, hogy szabadabbak és függetlenebbek legyünk, mint most.
Cáfolj meg nyugodtan ha nem így van.
Az biztos, hogy egyik esetben sem rendelkezünk teljes tudással sem az üzlet vezetésről, sem arról, hogy hogyan kell profitot csinálni. Csak a szenvedélyünk van, hogy segíteni akarunk másoknak. Sajnos ezzel nem nagyon lehet kifizetni a villany számlát, tehát muszály profitot csinálni valahogyan.
Ugye a szenvedélyünket akarjuk elcserélni a vásárlók pénztárcájának tartalmáért. Ahhoz viszont, hogy egyáltalán elgondolkozzanak azon, hogy a pénztárcájukért nyúlnak-e, először is egy ajánlatot kell nekik tennünk.
Azt mondja Travis Jones:
„Tegyél az embereknek olyan jó ajánlatot, hogy hülyén éreznék magukat, ha nemet mondanának.”
Te találkoztál már ilyen ajánlattal valaha? Amikor azt érezted, hogy hülye lennél visszautasítani.
Az egyetlen módja, hogy bármilyen jó üzletet köss, az az, ha értéket adsz, amiért pénzt kapsz cserébe. Van egy terméked vagy szolgáltatásod és azt elcseréled forintért, euróért, dollárért. Ezt a cserét viszont csak egy visszautasíthatatlan ajánlat tudja igazán elindítani. Amit én csak úgy hívok, hogy ÜTŐS ajánlat. Mert az ajánlat az ami vonzza a vásárlókat. Az ajánlatod a közvetlen út az üzleti sikerhez.
- Ha nincs ajánlat, akkor nincs üzlet.
- Ha rossz az ajánlat, akkor negatív nyereség keletkezik, megint csak nincs üzlet.
- Ha tisztességes az ajánlat, akkor meg stagnál az üzlet és nincs nyereség.
- Mi van akkor ha jó az ajánlat? Akkor az üzlet mellett már némi haszon is jut neked.
- Viszont az igazán jó üzlethez és a fantasztikus profithoz már nem elég, ha csak JÓ az ajánlatod. Ehhez már egy ÜTŐS ajánlat kell, mert ez az, ami biztosítja a függetlenséget és a pénzügyi szabadságot, amiért az egészet elkezdted.
De milyen egy ÜTŐS ajánlat?
Egy ÜTŐS ajánlat olyan egyedülálló értékkel rendelkezik, hogy nem hasonlítható össze más termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Ez a típusú ajánlat kiváló promóciókat, páratlan értéket, prémium árazást, és verhetetlen garanciákat ötvöz, ami lehetővé teszi, hogy a vásárlók szívesen fizessenek neked, ezáltal hosszú távon biztosítva az üzleted növekedését.
Ezzel az ajánlattal lényegében monopol helyzetben vagy a piacon, ahol a potenciális ügyfelek csak a te termékedet látják a versenytársak nélkül. Ez ugyanis lehetőséget ad arra, hogy magasabb áron értékesíts, több ügyfelet szerezz és az érték-vezérelt eladásokra összpontosíts, amelyek jobban megkülönböztetnek a piacon. Az ÜTŐS ajánlatod arra ösztönzi a vásárlókat, hogy újraértékeljék, hogy mi az amit keresnek, ami kiemeli a terméked egyedi értékét és így saját kategóriát teremt, megnehezítve az ár alapú összehasonlítást.
Figyeld meg azokat a sikeres embereket vagy cégeket, akik hasonló termékkel vagy szolgáltatással rendelkeznek, mint te és nézd meg az ő ajánlataikat. Nézd meg, hogy mit tanulhatsz belőle.
Iratkozz fel a hírlevelemre és hasznos információkat küldök neked arról, hogy hogyan tudsz egy ÜTŐS ajánlatot összerakni, illetve hogyan tudsz úgy értéket adni a vásárlóidnak, hogy közben még a profitot is tudod növelni.
Ha pedig segítségre van szükséged ezek összeállításában, akkor keress meg.